Bloc

Inici del període per a fer la declaració de la renda 2016.- Dades i documentació necessària
05.09.2017 Fiscal

 RENDA 2016

Els recordem que el proper 30 de juny, finalitza el termini per la presentació de les declaracions de la renda i patrimoni, és per això que un any més, el nostre despatx professional es posa a la seva disposició per donar-los l’assessorament tècnic necessari i confeccionar-los les declaracions corresponents.

La documentació bàsica que necessitarà és la següent:

 

Dades personals

·        DNI i dades personals dels membres de la unitat familiar.

·        Certificats del grau d'invalidesa, si s’escau.

Rendiments de treball

·        Certificats de rendiments de treball, atur, pensions, baixa per       maternitat, malaltia o accidents, etc. Pensions cobrades a l’estranger.

Capital i Valors

·        Certificats bancaris i financers d'informació fiscal.

Capital Immobiliari

·        Rebuts de contribució.

·        Ingressos i despeses de lloguers. En cas de locals, certificats de retencions.

Empresaris i professionals

·        Llibres d'ingressos, despeses i inversions.

·        Certificats de retencions, en cas de Professionals , Agricultors i ramaders.

·        EMPRESARIS A MÒDULS : Certificat de retencions practicades a l’1%.

Guanys i pèrdues patrimonials

·        Certificats de compra i venda d’accions, fons d’inversió i altres productes.

·        Justificant de compres i vendes d’immobles.

·        Ajudes i subvencions rebudes.

·        Ajudes per compra de vehicles (per exemple PLA PIVE).

Reduccions

·        Aportacions a Plans de Pensions i Mutualitats Professionals.

·        Sentències judicials de separació matrimonial.

Deduccions

·        Justificació de Donacions (ONG, Partits Polítics, Llengua Catalana, etc...)

·        Rebuts i contracte de lloguer de l'habitatge habitual.

·        Import cobrat per la deducció anticipada per maternitat, família nombrosa o per

    persona discapacitada a càrrec.

·        Despeses per la rehabilitació de l’habitatge habitual.

·        Hipoteques per compra d'habitatge habitual (constituïdes abans de 2013)

·        Interessos pagats de préstecs per estudis de Màsters i/o Doctorats.

·        Adquisició d’accions o participacions en concepte d’ “Àngel Inversor”.

 

Per la seva comoditat, li recomanem posar-se en contacte amb nosaltres per qualsevol aclariment, així com per concertar dia i hora, al telèfon 973443505 o al correu info@attassessors.com

 

Esperem gaudir un cop més de la seva confiança; rebi entretant la nostra salutació més cordial.

 

ATT assessors

Balaguer, maig de 2017.


 

© Copyright 2011 ATT assessors   |   C/ Barcelona, 69 - 71 · 25600 Balaguer (La Noguera) · Tel 973 443 505 · Fax 973 443 622   |   Avís legal   |   Protecció de dades